Dag 20

11 juni 2017 - Vancouver, Canada

Verrassing

Vandaag weer een zeer warme dag. Een rustig aan-dag. Lekker ge-ontbijt in het grote nabij gelegen winkelcentrum Royal Park met de treffende naam “Simons”. (zie foto)  Zelfs vanmiddag 2 uurtjes aan het zwembad gelegen in de 27 gr C . Daarna nog even in de jacuzzi  (luxe camping hoor) en zo langzamerhand beetje inpakken en camper schoonmaken.  Koffers waren snel ingepakt.

Eergisteren hebben we besloten om onze reis in te korten. We zouden morgen een Midsize auto hebben voor een week en dan volgende week dinsdag terug vliegen.  We hadden hier ter plaatse al even geïnformeerd en ook de plaatsen waar we nog naar toe wilden hoe het zat met B&B en motels ed en ons bleek dat de komende week al veel volgeboekt zat.  Bovendien van een camper met alle luxe naar een auto met de koffers achterin bleek achteraf niet zo’n goed idee.  We hebben zoveel meegemaakt en zoveel gedaan dat we hebben besloten om op het hoogtepunt terug te gaan en de auto te laten voor wat het is. Het omboeken ging redelijk makkelijk (wel 40 min aan de lijn gehangen met een aimabele Canadese mevrouw) . MORGEN vliegen we dus terug. 15.40 met de “Hofplein Rotterdam” een airbus A330. Aangezien we met de tijd meereizen komen we dinsdagmorgen om een uur of 11.00 aan op schiphol. Dus….haha. Nait verwacht he?  Eigenlijke reden is natuurlijk dat ik graag met vaderdag thuis ben… ;)  Tot dinsdag !!