Dag 17

9 juni 2017 - Nanaimo, Canada

Richting Vancouver

Daar zijn we weer. Dag 17 is eigenlijk weer een reisdag geweest. Via dezelfde weg als op dag 12 zijn we door de bergen weer naar Nanaimo gereden. Het had de hele nacht geregend en tijdens de rit zette zich dat voort. Lastig in de bergen. Onderweg paar x gestopt. Zijn zelfs nog in een WallMarkt Superstore geweest. Gewoon voor de fun maar die gasten weten je toch weer met een tasje vol de deur uit te laten gaan. Wat een winkel zeg. We zijn in hele grote winkels geweest maar dit is echt GROOT. Echt 200 x 300 meter of zoiets. Dat bleek wel bij de winkelkarretjes. Daar stonden een stuk of wat schootmobiels van de zaak opgesteld met voorop een uitvergroot dwarsgeplaatst frituurmandachtig iets (winkelkar waarvan de poten zijn afgehaald) waar je al rijdend je boodschappen in kon doen. Echt maf hoor. Ik wilde dat natuurlijk ook maar mocht niet van Pien.  Verder doorgereden naar onze oude camping van John Lun. Morgen weer met de Ferry terug van Nanaimo naar Horse Shoe Bay en vandaar naar de camping in Vancouver. Daar verblijven we 3 nachten om die plaats en omgeving te checken.  Maandag as tussen 08.00 en 10.00 uur de camper “inleveren”.  En we hebben 2 zonden op 1 dag gedaan. Medium frites bij de MacDonalds en kleine bucket wings bij de KFC.  Ja….verwerk het maar even.  Nou Tot Meugn.